sjukis

Jag ångrar mig lite, Filip är nog lite sjuk iallafullafall. Bajseriet har fortsatt i samma anda, febern har kommit krypandes och matlusten är inget att hurra över. Han ratade middagen och nu ikväll när det var vällingsdags så viftade han bara bort flaskan och däckade på två röda i famnen. En färdig liten kille!
Om det är magsjuka eller vad det då är.. Vi kan ju hålla tummar och tår att det i n t e är det!!

Mormor har varit hit och levererat stoppande mat och lite annat smått och gott så han då får i sig nå. Vi får ta nya tag imorn och hoppas att han är piggare, en god natts sömn kan vi ju önska oss men det får vi nog se oss i stjärnorna efter ;)

Nu ska jag se lite tv innan jag går upp och lägger mig med tidningarna!

Kommentarer
Postat av: sussa

krya på dig fille! inte kul när dom är sjuka.. Tovah sov då gode bra i sin säng till halv 2, hon var däckad. de är tur vi fått ett morfarbidrag till blöjor för de går några, även salva. huvva

2012-03-27 @ 20:13:12
URL: http://souziq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0