10 maj 2012

Godmorgon för ett tag sen!

Filip är i en period då han sover ganska bra och bara vaknar på sin höjd en gång per natt vilket i sig är bra. Men då istället har han tagit som vana att göra morgon mellan fem och halv sex på morgon. Det vore ju ingen fara på taket ifall man tog sig isäng i tid.. men det har vi inte gjort senaste dagarna. Istället har vi fixat och donat, Jens har målat garaget invändigt och flyttat tvättstugan där den ska vara. Jag själv har jobbat kväll och då inte varit hemma före 21.30 och sen har jag sått lite frön, vi får se om jag får mig några sommarblommor eller ifall jag måste köpa färdiga plantor.

Helgen närmar sig, planerna är att jag ska måla i trappen och där det behövs på övervåningen och Jens ska lägga golv i trappen som vi tänkt så länge. Vi kommer ha nog det vi gör i sommar så då hade det varit skönt att ha det gjort.


Tvättmaskinen är igång sedan länge och det är snart dags att hänga. Men först ska jag läsa PT och dricka kaffe medans Filip roar sig med sin fyrhjuling som han nog älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0