Fyrhjuling

Igårkväll kom pappa/morfar med en present till Filip, en röd liten fyrhjuling.
Så ikväll efter vi kommit hem från dagis/jobb och ätit middag så klädde vi oss och gick ut. Vi var ju tvungen testa att köra. Filip fullkomligt älskade att åka och blev mäkta upprörd när jag körde in och parkerade i garaget.
Vi tog en tur med Jerry också, helt perfekt att rasta hunden med den.. Slapp vi ju promenera ;)

Hör och häpna men jag ligger i soffan, ensam hemma och frivilligt kollar på hockey. Ja det är spännande!

Imorn jobbar jag kväll så vi ska polymasa här hemma på dagen. Det ska bli skönt med en lugn morgon.
Eftersom jag jobbar kväll som sagt och Jens ligger borta så ska mormor hämta Filip på dagis imorn. Ett ständigt puzzel att lösa.

Nu börjar det hetta till ordentligt i matchen så nu ska jag koncentrera mig på det istället! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är riktigt snyggt så jag hoppas resultatet blir bra:) Äntligen är vi friska. Magsjuka är nog bland det värsta som finns. Har ni klarat er?:) Hoppas allt är bra! Kram!

2012-11-23 @ 07:35:40
URL: http://www.wilsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0