Feta tisdag

Istället för att äta semlor har jag för andra dagen irad tagit mig ut och sprungit. Gick tusen gånger lättare idag med musik i öronen.
Vi avlöste varandra jag och Jens, när jag kom in var det hans tur så Jerry är nöjd och belåten.
Tänkte att träningsvärken från igår skulle släppa men det vette då gudarna, tycker det redan känns ömmare.

En bra ledig dag till ända, 7-16 i dagarna tre nu. Full fart mot helgen. Den lediga helgen efter jobbarhelg är alltid lite extra efterlängtad. Eventuellt åker vi till vuogga, kanske. Kanske inte.. Vi får se.

Nu ska jag packa upp symaskinen och preniärköra några sömmar, Jens lundhagsbyxor ska visst lagas. Kan bli spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0